Salgsbetingelser

Virksomhedsoplysninger & kontaktinfo

One Mind ApS
CVR: 25490193

Hostrups Have 13, st. th.
1954 Frederiksberg C
Danmark
Att: Michael Molin

Mail: info@michaelmolin.dk
Tlf: +45 ‭‭‭22 12 11 28

Priser & betaling

michaelmolin.dk modtager betaling med VISA, Mastercard. Betaling opkræves først ved pakning og afsendelse af varen.

Alle beløb er i Danske kroner (DKK) og vises inkl. moms.

michaelmolin.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Ordrer bliver afsendt dagligt fra eksternt lager.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. michaelmolin.dk vil dække returnerings-omkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skriv til: info@michaelmolin.dk

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i butik og webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returnerings-omkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@michaelmolin.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Ved returnering

Ved ønske om returnering: info@michaelmolin.dk

Du afholder selv returnerings-omkostninger og der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt købt i vores webshop, anbefaler vi at du tager kontakt til os. Der kan også sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@michaelmolin.dk